woensdag 23 maart 2011

Ik begin mijn draai te vinden....

Het is even stil geweest...

Mama was druk. Mama is druk!
Maar wat ben ik toch aan het genieten!!!

Zoals al eerder gemeld, ben ik vanwege bedrijfseconomische redenen op mijn uren gekort.
Ik heb mijn werkdagen veranderd naar maandag, dinsdag en donderdag.

Dat was een fantastische beslissing van deze fantastische moeder! Want ik geniet OPTIMAAL.
Ik breng veel meer quality time door met mijn kleine man, we gaan er samen op uit zonder dat ik op de tijd hoef te letten of me schuldig voel omdat ik nog wat werk heb liggen.

Ook is er meer tijd voor mij. Ik ben bezig met een leuke cursus, mijn sociaal leven heeft een boost gekregen en ik kan bezig met allerlei creatieve klusjes.

Oké, ik was een workaholic en mijn werk definieërde een deel van wie ik was.
En het heeft mij heel veel tijd en moeite gekost om het deel 'mama' hierin te implementeren, maar het is gelukt!

Na 2,5 jaar ben ik bezig met het doen wat ik wil doen, de moeder zijn die ik wil zijn, mij te ontplooïen en grenzen op te zoeken.

Ja, ik begin echt mijn draai te vinden in het moederschap....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten