zondag 10 april 2011

Een weekje alleen met de kleine man

Vanochtend om half 4 is vriendlief vertrokken en dan wakker worden op zo'n lekkere zonnige zondag is toch wat minder gelukzalig.
Het gemis is er direct.

Toch maar proberen te genieten van de dag en niet zo druk maken over morgen, wanneer ik weer op tijd moet opstaan en zorgen dat ik klaar ben voor mijn kleine man wakker word, dat het brood gesmeerd is, mijn eigen lunch klaar ligt, die jongen op tijd in de kleren zit, gewassen is, het gevecht met het tandenpoetsen aangaan en dit allemaal voor 8 uur en alleen.

Het gemis word al wat sterker....

Dinsdag is iets makkelijker, mijn schoonmoeder past op en zorgt dat de kleine man in de kleren komt en 's avonds gaan we eten met vriendinnen dus hoeft mama niet te koken, mooi!

Woensdag vrij, wat toch te doen met al die vrije tijd, alleen... Niemand die 's avonds thuis komt en teleurgesteld zal zijn in mijn kookkunsten. Oh nee, wacht, dat kan zijn zoon ook wel erg goed.
Verwachting is een diepe dip in de avond. Zijn er tissues in huis?

Donderdag, weer de hectiek van maandag, geen tijd om na te denken, moe van de avond ervoor en het wakker liggen naast een koude lege plek.
'S avonds staat het eten klaar, mijn mams is er, zucht, ontspan. Met een positieve gedachte gaan slapen: morgen nog lekker een dagje vrij, genieten met zijn tweeen.

Vrijdag, lekker lang in de pyama, lui doen, wat schoonmaken misschien?
Slecht slapen, alleen slapen is niet zo leuk, je hoort alle geluiden....

Zaterdag vroeg wakker, Papa komt thuis!!!!!!

Mwoah, zo zal ongeveer mijn week alleen met de kleine man er uit zien denk ik....
Maar vandaag denk ik er nog even niet aan, vandaag is het zonnig en zondag, nog even genieten!
Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten