vrijdag 18 februari 2011

Lipgloss

Nooit de deur uit zonder, dat was mijn motto!

Ik kwam echter van de week tot het besef, dat mijn lipgloss, mijn no. 1 item, wat niet in je tas mag ontbreken of in je dagelijkse make-up, niet meer die plaats had in mijn leven, wat het heeft gehad...

Niet bewust, niet express, het is nog steeds een prima product en het staat prachtig, maar...

Ik ben gestopt met het dragen ervan.

Hoe kan dit? Hoe kan een lipgloss-fan, met wel 20 verschillende soorten lipgloss, lipglossloos zijn?!

What happened???

En toen wist ik het...
Je krijgt een baby, die wil je knuffelen en kusjes geven.
Lipgloss plakt en geeft af.
Nee, echt!
Je baby's wangen blijven even aan je lippen hangen en je laat een spoor van glam en glitter achter op dat jonge tere huidje.
Dat kust niet lekker.

En als je werkt, doe je je make-up natuurlijk, je weet dat je aan het werk bent en dus niet je kind de hele dag met kusjes zal overladen, maar ja, je gaat hem of haar wel naar het KDV brengen en als je dan dag zegt, gaat het vast gepaard met een afscheidskus... Dus ook dan kan je nog niet je lipgloss hebben aangebracht.

Uiteindelijk is het zo een gewoonte geworden om geen lipgloss aan te brengen, dat je het gewoonweg vergeet.

En nu leef ik praktisch lipglossloos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten