maandag 10 januari 2011

Wat tijd doden...

Even tijd doden, tot ik naar de huisarts moet.

Het mannetje is naar het KDV. Lekker spelen met de kindjes!

We zijn begonnen met zindelijkheidstraining. Ik ben erg benieuwd of hij het gaat oppakken. We hebben een mooie poster gemaakt met een weeklijst, waarop de dagen en tijden staan vermeld dat hij naar de wc moet en kolommetjes met wat hij dan heeft gedaan. Hij mag daar dan een stickertje bij plakken. En als hij iets doet, zit er ook een chocoladeregel bij in het verschiet, yumyum!

Baby's zijn leuk, ze zijn schattig, knuffelbaar, hebben het "aaaaahhhh" factor, maar wat vind ik deze leeftijd leuk zeg!!!
Hij kan zo lekker kletsen, fantaseren, spelen, kenbaar maken wat hij wil. Hij zegt van alles na wat hij hoort en ook in de juiste context.

Daarnaast is het een groot acteurtje, heerlijk om naar te kijken.

Oh, me is hungry... Even een appeltje dan maar. Vandaag is mijn suikerloze tijd aangebroken....
Ik heb al 2 koppen koffie op, zwart.
Go mama!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten