donderdag 24 april 2014

Ritme!

De dagen vliegen voorbij.
Ik staar de laatste dagen steeds meer voor me uit. Mijn hoofd is vol van alles wat ik nog moet doen, wat ik nog had willen doen.

Ritme.

Zonder werk en toch retedruk!
Ik doe niet altijd de dingen die ik zou moeten doen, nee. Dat komt vanavond dan wel, of morgen..... of overmorgen....
En mijn Monster, daar heb ik wel 6 handen vol aan.

En dan komt die dag steeds dichterbij. Die dag dat ik weer werken mag!
Whoehoe!

Diepe zucht.

Ik ben nerveus. Nieuwe mensen, nieuwe dingen. Maar tegelijkertijd is het ook spannend.
Mijn mannetjes zullen op de opvang weer lekker kunnen gaan spelen met andere kindjes en de nodige sociale vaardigheden op doen, die ze de hele dag alleen bij mama niet leren ;)

Ritme.

Een doel, iets om rekening mee te houden, iets van mij. Meer dan alleen mama zijn.

En begrijp me niet verkeerd, ik heb altijd mama willen zijn en ben ontzettend dankbaar voor die wonderlijke donders van mij. Maar net als de moederwens altijd een deel van mij is geweest, is werken dat ook geweest. Het hart wil wat, maar de geest net zo hard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten