woensdag 11 december 2013

Mijn kerstgedachte vandaag

De tijd vliegt! De drukke maand is gekomen en daarmee is de stress, het vliegen en rennen, de prestatiedrang, het gevoel van tekort komen of simpelweg te weinig zijn, naar een heel ander niveau gestegen.

Gezellig? Absoluut!
Geen geklaag of gemopper van mij over de uren die je besteed deze maand aan het inpakken van kado's, kilo's aan snoepgoed waarvan je niet weet wat je er mee aan moet en de blauwe vingertoppen van die prikkende dennennaalden bij het versieren van de kerstboom. Laat staan over al dat weg te slepen oud papier en het slinkende banksaldo. Nee hoor, geen geklaag of gemopper hier.

Ik geniet volop van de decembermaand en probeer alle negatieve gedachtes uit mijn hoofd te bannen, te genieten van de gezellige lampjes, de lekkere kerstkransjes en mijn familie, want; Het is bijna 2014!!!
En 2014, is mij verteld deze week, word mijn jaar!

Ik verheug me er op, ik zet mijn schouders er onder, ik ga er voor, 2014 hier ben ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten