woensdag 16 november 2011

Het is lang geleden.

Het is lang geleden...
Ben zo druk met mama zijn, dat ik niet de tijd vindt om te schrijven over mama zijn. Alleen maar goed, nietwaar?

Mijn dagen zijn vol momenten van verbazing, trots, serieuze gesprekken, humor, gekkigheid, boosheid en de nodige knuffels en kusjes.

Tijden dat ik gek wordt van zijn getreuzel of het geschreeuw en gebrul.

Ogenblikken dat ik mij besef hoe slim dat mannetje is, hoe snel hij groeit en hoeveel hij een deel van mij is.

Situaties waarin hij stiekem op het aanrechtblad is geklommen, verstopt zit in een kast of hard lachend van me wegrent in een winkel.

Samen een filmpje kijken met zelfgemaakte popcorn.
Puzzelen, boekje lezen, boodschappen doen, wasje draaien.

Altijd samen, nooit alleen.
Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten